Njut av ett smidigare samarbete med dina kunder
Användningen av onFakt är gratis för revisorer. Vi gör det möjligt för dig att länka kunddokument till ditt eget konto, för att underlätta samarbetet med dina kunder.
onFakt är starkt engagerat i den tekniska utvecklingen och e-fakturering. Vi erbjuder olika metoder för att koppla ditt eget bokföringspaket till onFakt.
onFakt ser till att dina kunder producerar mer aktuella och korrekta administrativa handlingar, vilket innebär färre problem i deras behandling.
Öppnar din kund ett nytt onFakt-konto, efter remiss från ditt revisorskonto? Vi tackar dig med en provisionsavgift.
Olika metoder att använda, beroende på önskat arbetsflöde
onFakt exporterar köp- och försäljningsfakturor till formatet UBL (Universal Business Language). Dessa filer kan importeras till och bearbetas av nästan alla bokföringspaket.
Synkronisera alla klientdokument till din egen server, OneDrive, Dropbox eller Google Drive-miljö. Du kan bearbeta dem i din egen bokföringsprogramvara från dessa plattformar.
Universella leveransplattformar säkerställer att dina kunder kan skicka sina dokument direkt från onFakt.
onFakt har en direkt koppling till bokföringsprogram som körs i molnet. Användare skickar sina fakturor direkt från onFakt till sin motsvarande fil i ditt bokföringspaket.
Enkelt, snabbt och gratis!
dokument skapade med onFakt hittills
Använd ditt eget betrodda redovisningspaket men minimera manuell inmatning genom att samarbeta med din kund via onFakt. Hans fakturor skapade med onFakt är lätta att överföra till nästan alla bokföringspaket.
SKAPA ETT KONTO!